23 maj 2012

Danmark nästa


Buss, tåg, spårvagn, båt, buss igen. Det blir mycket sticktid några dagar framöver under Stickas resa till Danmark. Jag har sett till att det finns ledigt packutrymme i fall det skulle råka hoppa på mig några garnnystan. För i Danmark är det vilda garner eller är det kanske vilda garnköpare? Långa varv på sjalen och vit luddig stola får stanna hemma. Sjalen är för stor att ta med och stolan är klar innan jag kommit till Göteborg (jag har stickat längre än bilden visar). Så det blir några andra projekt som får åka med.

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Sitter hemma i trädgården och njuter. Ser fram emot resan också, jag kör kl 4 imorgon bitit, sen är de dags.
Tänkte åka med tomma väskor , eller......
Ses snart
Eva

Skarvtjärns Greta sa...

Ha det så jätteskönt och hur spännande som helst att se resultaten